X. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA 2023
“OD SOBOTE DO SOBOTE”
16.12.2023 – 23.12.2023
ATRIJ GLAVNE POŠTE / ČOPOVA ULICA / LJUBLJANA
Od sobote do sobote (16.12.2023 – 23.12.2023) med 10:00 in 20:00 uro, razen 16.12. med 12:00 in 20:00 uro.

* foto: lesnavesna (Božični ART market Ljubljana)
X. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA 2023
Atrij glavne pošte / Čopova ulica v Ljubljani / vhod s Čopove ulice
Trajanje: 16.12.2023 – 23.12.2023 (vsak dan med 10:00 in 20:00 uro, razen 16.12. med 12:00 in 20:00 uro)
Konec septembra že tradicionalno objavimo razpis ter tako povabimo k sodelovanju kvalitetne in zanimive ustvarjalce (slikarje, kiparje, oblikovalce vseh smeri in profilov, keramike, grafike, oblikovalce in izdelovalce najrazličnejših izdelkov, kot tudi izdelovalce nenavadnih in drugačnih dobrot… Število sodelujočih je žal omejeno.

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)
Način prijave:
Za obravnavo vaše vloge je potrebno poslati / oddati:
- izpolnjeni prijavni obrazec
- kvalitetne (profesionalne) najnovejše fotografije (kot posamezne datoteke (maximalno 5 – 7 fotografij, primernih za objavo – na katerih se jasno vidijo vaša dela in izdelki)),
- statusno dokazilo (dijak, študent, sp, odd, zavod, društvo, d.o.o., upokojenec…),
- opis avtorja / blagovne znamke (kratek in zanimiv opis v nekaj stavkih),
- osebna »image« fotografija ustvarjalca/cev pri delu… (kvalitetna fotografija prijavitelja/ev pri delu),
- idejna skica vaše postavitve,
Prijava se odda online, oziroma pošljite vse potrebno izključno v elektronski obliki na e-mail: [email protected], s pripisom X. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA – prijava na razpis. Vsaka vloga prejme potrditveni mail.
Razpis traja do vključno 04.11.2023. Obravnavane bomo vse vloge, ki bodo oddane pravočasno in z vso potrebno dokumentacijo. Nepopolne vloge bodo izločene.
Prijava se odda online, oziroma pošlje na elektronski naslov: [email protected] do vključno 04.11.2023. Odgovor organizatorja prejmete najkasneje 10.11.2023.
TRAJANJE PRIREDITVE (8 dni):
sobota 16.12.2023 med 12:00 in 20:00 uro
nedelja 17.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
ponedeljek 18.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
torek 19.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
sreda 20.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
četrtek 21.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
petek 22.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro
sobota 23.12.2023 med 10:00 in 20:00 uro

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA / Žiga Koritnik / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Milica Bubanja / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Jernej Kovač Myint / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: POPULIIN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: TIVOLI / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Ana Hanzel / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: VRELNICA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Klavdija Zupanc / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Vesna Vidrih (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Knez David / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: DAN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: Nina Kovačič / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Kump Alja / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: OVIVIA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)
VIŠINA PRISPEVKA ZA SODELOVANJE (osem dni):
660,00 eur (82,50 eur / dan) stojnica z enim razstavljavcem / s.p. / odd / status kulturnega delavca
924,00 eur (115,50 eur / dan) stojnica z več razstavljavci / zavod / društva / d.o.o.
5% popust za dijake, študente in upokojence ter na vplačila realizirana do 20.11.2023 (660,00 – 5% = 627,00 // 924,00 – 5% = 877,80)
10% popust ob 10 obletnici, kot nagrada za vse, ki ste sodelovali šestkrat in več – ter v kolikor je plačilo realizirano do 20.11.2023 (660,00 -10 % = 594,00 // 924,00 – 10% = 831,60)
Popusti se ne seštevajo.
* Račun prejmete skupaj z odgovorom organizatorja, ter ga je potrebno poravnati najkasneje do vključno 05.12.2023. V nasprotnem primeru prijavljeni izgubi možnost sodelovanja in njegovo mesto zasede rezerva.
* Oblika sodelovanja je zgolj ena – izbrani lahko sodeluje zgolj vse dni trajanja projekta, vendar si izbrani lahko tudi uredi pomoč, sam pa mora biti prisoten vsaj 50% trajanja dogodka.
PRISPEVEK VKLJUČUJE:
* sodelovanje
* razstavno mesto // razstavljavec pa sam poskrbi za čim bolj zanimivo postavitev in ima na razpolago stojnico / mizo v velikosti 2.2 m x 0.6 m x 0.75 m ter klop v velikosti 2.2 m x 0.25 m x 0.45 m (slikovni prikaz spodaj). Zaradi različnih proizvajalcev opreme, lahko pride do odstopanj v dimenzijah (minimalna odstopanja – zgolj nekaj cm). Vendar je dovoljeno, da sodelujoči ustvari povsem unikaten razstavni ambient, brez mize, klopi… Za »neklasično« postavitev je potrebno oddati idejne predloge (skupaj s prijavo) in pridobiti soglasje s strani organizatorja. Podpiramo zanimive in drugačne predstavitve / postavitve…
* dovod elektrike in električni priključek v bližino vašega razstavnega mesta // dodatne razdelilce in podaljške za lastne potrebe prinese sodelujoči, kot tudi luči, lučke in ostalo svetlobno dekoracijo…)(zelo priporočljivo in zaželeno je da poskrbite za zadostno število svetlobnih teles)
* varovanje 24 ur na dan
* organizirana pomoč (več študentov bo na dan postavitve v pomoč pri transportu od avta do vašega razstavnega mesta // prav tako vam bodo v pomoč tudi po zaključku projekta pri pospravljanju in odvozu…)
* ogrevan in suh prostor
* razstavni exponati ostanejo razstavljeni in na lokaciji vse dni trajanja prireditve (razstavnega prostora ni potrebno pospravljati do 23.12.2023)
* reklamo
* vnos vaših podatkov na različna socialna omrežja, novo internetno stran in posredovanje medijem. Zato obvezno potrebujemo (krajši zanimiv opis ustvarjalca, oziroma blagovne znamke oddate skupaj z ostalo razpisno dokumentacijo).
* tiskovino
* organizacijo
* osem dni druženja in veselja 😉
Število sodelujočih je omejeno / organizator izbere sodelujoče na podlagi prijave na razpis.
Organizator si prav tako v primeru višje sile pridružuje pravico do odpovedi dogodka, o čemer bodo prijavljeni obveščeni nemudoma.

KLASIČNA POSTAVITEV – VENDAR VI STE LAHKO BOLJ IZVIRNI…
ORGANIZATOR: DUP in Studio DMG d.o.o. // spremljajte nas tudi na facebooku
AVTOR in VODJA PROJEKTOV: David Matej Goljat
Dodatne informacije dobite na elektronskem naslovu: [email protected].