IX. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA – 2021

ATRIJ GLAVNE POŠTE / ČOPOVA ULICA / LJUBLJANA
17.12.2021 – 23.12.2021 (vsak dan med 10:00 in 20:00 uro)

* foto: lesnavesna (Božični ART market Ljubljana)

IX. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA 2021

Atrij glavne pošte / Čopova ulica v Ljubljani / vhod s Čopove ulice

Trajanje: 17.12.2021 – 23.12.2021 (vsak dan med 10:00 in 20:00 uro)

V mesecu septembru že tradicionalno povabimo k sodelovanju kvalitetne in zanimive ustvarjalce (slikarje, kiparje, oblikovalce vseh smeri in profilov, keramike, grafike, oblikovalce in izdelovalce najrazličnejših izdelkov, kot tudi izdelovalce nenavadnih in drugačnih stvaritev in dobrot… Število sodelujočih je omejeno.

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

Način prijave:

prijavni obrazec 

Za obravnavo vaše vloge je potrebno poslati / oddati:

  • izpolnjeni prijavni obrazec
  • kvalitetne (profesionalne) fotografije kot posamezne datoteke (5 – 7 fotografij, primernih za objavo – na katerih se jasno vidijo vaša dela in izdelki), 
  • statusno dokazilo (dijak, študent, sp, odd, zavod, društvo, d.o.o., upokojenec…), 
  • opis avtorja / blagovne znamke (kratek in zanimiv opis v nekaj stavkih), 
  • osebna »image« fotografija ustvarjalca/cev pri delu… (kvalitetna fotografija prijavitelja/ev pri delu), 
  • idejna skica vaše postavitve,

Prijava se odda online, oziroma pošljite vse potrebno izključno v elektronski obliki na e-mail: [email protected],  s pripisom XI. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA – prijava na razpis. Vsaka vloga prejme potrditveni mail.


Razpis traja do vključno 01.11.2021. Obravnavane bomo vse vloge, ki bodo oddane pravočasno in z vso potrebno dokumentacijo. Nepopolne vloge bodo izločene.

Prijava se odda online, oziroma pošljete potrebno gradivo na elektronski naslov: [email protected] do vključno 01.11.2021. Odgovor organizatorja prejmete najkasneje 18.11.2021.

Živimo v precej nepredvidljivih časih pandemije Covid, zato je možno, da je prireditev tudi odpovedana, oziroma skrajšana. V kolikor se to zgodi, boste vsi obveščeni v najkrajšem možnem času. Dodatne informacije boste prejeli ob povabilu k sodelovanju, v kolikor bo vaša vloga ocenjena pozitivno. 



TRAJANJE PRIREDITVE (7 dni):

petek                    17.12.2021       med 10:00 in 20:00 uro
sobota                 18.12.2021        med 10:00 in 20:00 uro
nedelja                19.12.2021        med 10:00 in 20:00 uro
ponedeljek        20.12.2021        med 10:00 in 20:00 uro
torek                    21.12.2021        med 10:00 in 20:00 uro          
sreda                   22.12.2021         med 10:00 in 20:00 uro 

četrtek                23.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro     

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA / Žiga Koritnik / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Milica Bubanja / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Jernej Kovač Myint / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: POPULIIN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: TIVOLI / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Ana Hanzel / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: VRELNICA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Klavdija Zupanc / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Vesna Vidrih (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Knez David / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: DAN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: Nina Kovačič / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Kump Alja / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: OVIVIA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

VIŠINA PRISPEVKA ZA SODELOVANJE (sedem dni):

525,00 eur    (75,00 eur / dan) stojnica z enim razstavljalcem / s.p.
735,00 eur    (105,00 eur / dan) stojnica z dvema ali več razstavljalci / zavod / društva / d.o.o.

5% popust     za dijake, študente in upokojence ter na vplačila realizirana do 20.11.2021  (525,00 – 5% = 499,00 // 735,00 – 5% = 698,00)

Popusti se ne seštevajo.

* Račun prejmete skupaj z odgovorom organizatorja, ter ga je potrebno poravnati najkasneje do 05.12.2019. V nasprotnem primeru prijavljeni izgubi možnost sodelovanja in njegovo mesto zasede rezerva. 

* Oblika sodelovanja je zgolj ena – izbrani lahko sodeluje zgolj vse dni trajanja projekta.  



PRISPEVEK VKLJUČUJE:

* sodelovanje

* razstavno mesto // razstavljalec pa sam poskrbi za čim bolj zanimivo postavitev in ima na razpolago stojnico / mizo v velikosti 2.2 m x 0.6 m x 0.75 m ter  klop v velikosti 2.2 m x 0.25 m x 0.45 m (slikovni prikaz spodaj). Zaradi različnih proizvajalcev opreme, lahko pride do odstopanj v dimenzijah (minimalna odstopanja v nekaj cm). Vendar je dovoljeno, da sodelujoči ustvari povsem unikaten razstavni ambient, brez mize, klopi… Za »neklasično« postavitev je potrebno oddati idejne predloge (skupaj s prijavo) in pridobiti soglasje s strani organizatorja. Podpiramo zanimive in drugačne predstavitve / postavitve… (prikaz različnih postavitev iz preteklih let – spodaj).  

* dovod elektrike in električni priključek v bližino vašega razstavnega mesta // dodatne razdelilce in podaljške za lastne potrebe prinese sodelujoči, kot tudi luči, lučke in ostalo svetlobno dekoracijo…)(zelo priporočljivo in zaželjeno je da poskrbite za zadostno število svetlobnih teles)

* varovanje 24 ur na dan

* organizirana pomoč (več študentov bo na dan postavitve v pomoč pri transportu od avta do vašega razstavnega mesta // prav tako vam bodo v pomoč tudi po zaključku projekta pri pospravljanju in odvozu…) 

* ogrevan in suh prostor

* razstavni exponati ostanejo razstavljeni in na lokaciji vse dni trajanja prireditve (razstavnega prostora ni potrebno pospravljati do 23.12.2021)

* reklamo

* vnos vaših podatkov na različna socialna omrežja, novo internetno stran in posredovanje medijem. Zato obvezno potrebujemo (krajši zanimiv opis ustvarjalca, oziroma blagovne znamke oddate skupaj z ostalo razpisno dokumentacijo).

* tiskovino

* organizacijo

* sedem dni druženja in veselja 😉
 
Število sodelujočih je omejeno / organizator izbere sodelujoče na podlagi prijave na razpis.

KLASIČNA POSTAVITEV – VENDAR VI STE LAHKO BOLJ IZVIRNI…

ORGANIZATOR: DUP in Studio DMG d.o.o. // spremljajte nas tudi na facebooku  
 
AVTOR in VODJA PROJEKTOV: David Matej Goljat

Dodatne informacije dobite na elektronskem naslovu: [email protected].