VIII. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA – 2019

ATRIJ GLAVNE POŠTE / ČOPOVA ULICA / LJUBLJANA
16.12.2023 – 23.12.2023 (vsak dan med 10:00 in 20:00 uro, razen 16.12. med 12:00 in 20:00 uro)

* foto: lesnavesna (Božični ART market Ljubljana)

VIII. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA 2019

Atrij glavne pošte / Čopova ulica v Ljubljani / vhod s Čopove ulice

Trajanje: 17.12.2019 – vključno do 23.12 (vsak dan med 10:00 in 20:00 uro)

V mesecu oktobru že tradicionalno povabimo k sodelovanju kvalitetne in zanimive ustvarjalce (slikarje, kiparje, oblikovalce vseh smeri in profilov, keramike, grafike, oblikovalce in izdelovalce najrazličnejših izdelkov, kot tudi izdelovalce nenavadnih in drugačnih dobrot… Število sodelujočih je omejeno.

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

Način prijave:

prijavni obrazec 

Za obravnavo vaše vloge je potrebno poslati / oddati:

  • izpolnjeni prijavni obrazec
  • kvalitetne (profesionalne) fotografije kot posamezne datoteke (5 – 7 fotografij, primernih za objavo – na katerih se jasno vidijo vaša dela in izdelki), 
  • statusno dokazilo (dijak, študent, sp, odd, zavod, društvo, d.o.o., upokojenec…), 
  • opis avtorja / blagovne znamke (kratek in zanimiv opis v nekaj stavkih), 
  • osebna »image« fotografija ustvarjalca/cev pri delu… (kvalitetna fotografija prijavitelja/ev pri delu), 
  • idejna skica vaše postavitve,

Prijava se odda online, oziroma pošljite vse potrebno izključno v elektronski obliki na e-mail: [email protected],  s pripisom VIII. BOŽIČNI ART MARKET LJUBLJANA – prijava na razpis. Vsaka vloga prejme potrditveni mail.

Razpis traja do vključno 11.11.2019. Obravnavane bomo vse vloge, ki bodo oddane pravočasno in z vso potrebno dokumentacijo. Nepopolne vloge bodo izločene.

Prijava se odda online, oziroma pošljete potrebno gradivo na elektronski naslov: [email protected] do vključno 11.11.2019. Odgovor organizatorja prejmete najkasneje 15.11.2019.

TRAJANJE PRIREDITVE (7 dni):

torek                     17.12.2019       med 12:00 in 20:00 uro
sreda                    18.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro
četrtek                  19.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro
petek                     20.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro
sobota                   21.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro          
nedelja                  22.12.2019         med 10:00 in 20:00 uro 

ponedeljek            23.12.2019        med 10:00 in 20:00 uro     

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA / Žiga Koritnik / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Milica Bubanja / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Jernej Kovač Myint / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: POPULIIN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: TIVOLI / arhiv Studio DMG (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: JAGABABA (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Ana Hanzel / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: VRELNICA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Klavdija Zupanc / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Vesna Vidrih (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Knez David / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: DAN / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana)

* foto: Nina Kovačič / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: Kump Alja / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: OVIVIA / arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

* foto: arhiv studio dmg (Božični ART market Ljubljana 2018)

VIŠINA PRISPEVKA ZA SODELOVANJE (sedem dni):

525,00 eur    (75,00 eur / dan) stojnica z enim razstavljalcem / s.p.
735,00 eur    (105,00 eur / dan) stojnica z dvema ali več razstavljalci / zavod / društva / d.o.o.

5% popust     za dijake, študente in upokojence ter na vplačila realizirana do 20.11.2019  (525,00 – 5% = 499,00 // 735,00 – 5% = 698,00)


Popusti se ne seštevajo.


* Račun prejmete skupaj z odgovorom organizatorja, ter ga je potrebno poravnati najkasneje do 05.12.2019. V nasprotnem primeru prijavljeni izgubi možnost sodelovanja in njegovo mesto zasede rezerva. 

* Oblika sodelovanja je zgolj ena – izbrani lahko sodeluje zgolj vse dni trajanja projekta.  

PRISPEVEK VKLJUČUJE:

* sodelovanje

* razstavno mesto // razstavljalec pa sam poskrbi za čim bolj zanimivo postavitev in ima na razpolago stojnico / mizo v velikosti 2.2 m x 0.6 m x 0.75 m ter  klop v velikosti 2.2 m x 0.25 m x 0.45 m (slikovni prikaz spodaj). Zaradi različnih proizvajalcev opreme, lahko pride do odstopanj v dimenzijah (minimalna odstopanja v nekaj cm). Vendar je dovoljeno, da sodelujoči ustvari povsem unikaten razstavni ambient, brez mize, klopi… Za »neklasično« postavitev je potrebno oddati idejne predloge (skupaj s prijavo) in pridobiti soglasje s strani organizatorja. Podpiramo zanimive in drugačne predstavitve / postavitve… (prikaz različnih postavitev iz preteklih let – spodaj).  

* dovod elektrike in električni priključek v bližino vašega razstavnega mesta // dodatne razdelilce in podaljške za lastne potrebe prinese sodelujoči, kot tudi luči, lučke in ostalo svetlobno dekoracijo…)(zelo priporočljivo in zaželjeno je da poskrbite za zadostno število svetlobnih teles)

* varovanje 24 ur na dan

* organizirana pomoč (več študentov bo na dan postavitve v pomoč pri transportu od avta do vašega razstavnega mesta // prav tako vam bodo v pomoč tudi po zaključku projekta pri pospravljanju in odvozu…) 

* ogrevan in suh prostor

* razstavni exponati ostanejo razstavljeni in na lokaciji vse dni trajanja prireditve (razstavnega prostora ni potrebno pospravljati do 23.12.2019)

* reklamo

* vnos vaših podatkov na različna socialna omrežja, novo internetno stran in posredovanje medijem. Zato obvezno potrebujemo (krajši zanimiv opis ustvarjalca, oziroma blagovne znamke oddate skupaj z ostalo razpisno dokumentacijo).

* tiskovino

* organizacijo

* sedem dni druženja in veselja 😉
 
Število sodelujočih je omejeno / organizator izbere sodelujoče na podlagi prijave na razpis.

KLASIČNA POSTAVITEV – VENDAR VI STE LAHKO BOLJ IZVIRNI…

ORGANIZATOR: DUP in Studio DMG d.o.o. // spremljajte nas tudi na facebooku  
 
AVTOR in VODJA PROJEKTOV: David Matej Goljat

Dodatne informacije dobite na elektronskem naslovu: [email protected].